Filip!

Nu skriver jag lite om min vän Filip. Haha, han är jätte kul! Rolig hela dygnet runt, kanske även när han sover? Nej, jag vet inte om han är rolig när han sover.. Iallafall så är han rolig när jag träffar honom, och så får det förbli!
Jag har ungefär kännt honom i 3-4 år eller något sånt.
Haha, Filip är en rolig, och bra vän som man inte ska bli ovän med. Undra hur han blir om man blir ovän någon gång? Läskig tanke!!

Vi satt och snacka om glasögon, och då sa han; att han var färgblind! och att jag kanske levde i en svartvit värld?
Då sa jag att jag lever i en svartvit värld, och att det är lite känsligt att när jag ska leta efter en rosa penna bland alla svartvita pennorna, eftersom jag levde i en svartvit värld så är det lite känsligt...
Filip: vill du ha en bamsekram, så att det känns bättre?
Jag: ja, det skulle nog vart bra!!

Efter en stund snackar vi vart vi bor. Jag är en känd "luffare" och sov utanför hans hus, men de va kallt så jag bestämde mig för att inte sova där någon mer gång.
Sen undra Filip om man kunde mickra nallar, min nalle skulle vara en så kallad "försöksnalle".
Undra bara hur den skulle lukta sen..?`

Haha, Filip är rolig!!


Kommentarer
Postat av: filläh

jag är som roligast när jag sover. jag ser iaf rolig ut när jag sover xD

2010-04-19 @ 19:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0