Min Idol♥

Detta är min älskade idol! Eller jag har bara honom som idol för han har sin egen stil som jag tycker är enromt viktigt, och han vågar visa att om man sjunger småfalskt så kan man göra bra musik ändå, även om man inte träffar alla toner.

Detta är Christofer Drew, även känd som NeverShoutNever, som är min idol. Christofer är en pop/akustisk artist från Joplin, som ligger i Missouri. Han började göra musik under namnet NeverShoutNever runt september 2007. Christofer släppte sin första riktiga EP (the Yippee! EP) 29 juni 2008, sen dess har Christofer tunerat runt om i landet med lite artister som The Cab och Hellogoodbye.
Den 26 januari 2009 släppte Christofer sin första skiva What is Love?
Christofer blev nominerad till Breaking Woodie på mtvU Woodie Awards 2009, och han blev chokad av att han vann.
Christofer är vegetarian/vegan och hoppade av high school innan han tog studenten på grund av musik karriären.
Christofer Drew är född 11 januari 1991, alltså 4 år äldre än mig.

Jag rekomenderar att ni ska lyssna på:
What is Love?
I Love You 5
Happy
On the Brightside
Bigcitydreams
Trouble
Your biggest Fan
Jane Doe
Did it hurt?
Heregoesnothin
30 days
Harmony


Christofer Drew bilder


Kommentarer
Postat av: drew

look! its me <3

2010-04-21 @ 16:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0