Bilder+Skriva

Så, nu är man här framför datorn och skriver lite på sin blogg. JAg har gjort så sjukt mycket de senaste dagarna och kommit hem ganska sent de dagarna då, så har inte orkar blogga så mycket.
I torsdags var jag i Stättared. Det vart jätte mysigt. Träffade de människor man saknat under sommarlovet. Men har inga bilder från de, tyckte det var jätte kul. Vi busade jätte mycket jag och mina två kompisar!
I fredags så vart jag med ungdomsgruppen i kyrkan. Känner att jag kan lugna mig lite när jag är där. Fast jag är fortfarande den lille fjompen som är den som inte direkt kan sitta still.. Hehe... Vi gick ner till stranden och skulle bada. Men ingen ville så de blev inget. Så vi spelade Kubb. De vart jätte kul för Joakim blev lite små sur. Sen efter stranden stack vi till godisbutiken "Lakrisrullen" hände en "litn" grej där. Sen blev de lite bråk vid kyrkan.
Filmkväll hemma hos Cassandra, haha de va underbart kul! kollade på lite skräckfilmer, som jag klart somnade till.. Sen när dom startade min film PETER PAN då blev jag pigg som jag vet inte vad. Satt uppe och vart jätte glad!

Fredags



Stranden, fast de är ett berg.

 

Cassandra vid straden.

 
 
 
Cassandra tog extremt många bilder på mig och Joakim.


Johan, bäst är du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0