Dagen med Lina!.

Ja, dagen har varit med den underbara Lina. Vi har bland annat ätit bär, cyklat, spelat in filmer, tagit kort, vart med Fredrik, bakat paj och hittade en katt med tummar ♥ Fast vi visste först inte att de finns kattraser som har tummar. Tur att vi var med Fredrik så han kunde förklara att de finns. TACK!!!♥

Bilder

  

Lina och jag cyklade på fritidsbarnens cyklar!. Tummen upp för dom ♥

 

Lina och jag bakade rabarberpaj. Den va tokgod!.♥

 

Ser ni. Kissemiss har tummar. Lika chokade som mig och Lina?♥

 

Till vänster har vi Fredrik. Till höger har vi Johan. ♥


Video!



En film när jag och Lina cyklar. Vi är så duktiga ♥



40-åring började dansa och snacka med Fredriks storebror vid konsum. Haha!. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0