Skaldjur.

Igår var jag hemma hos min kusin och åt skaldjur. Jag tog räkor, var inte så sugen på krabba. Men nu när jag tänker på de så ville jag ha den krabban, aja sånt är livet ibland. Ska handla lite grejer till idag. De är ju lördag och vi ska ha gäster idag. Mina föräldrars kompis, hennes kille och hennes/deras barn. Så ska handla mat och kanske något gott tills ikväll.
I alla fall, räkorna va jätte goda och bet mig inte. Det va kul att få träffa min farbror, hans sambo och våran söta kusin! Har längtat efter att få leka med henne ett tag. Det finns ingen som har sötare kusin än mig, och ingen har en sötare bror än mig. Lincoln, växer så jag vet inte vad. Han är inte liten pojk längre.

Bilder

 

Min fina räksmörgås som är gjord av mästaren på att göra smörgåsar Line!

 

Jag och min lillebror Lincoln hos min kusin.

 

Vi hade en jätte äckel spindel i vårat badrum igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0