Bästa klappen.

Nu säger jag de bästa klapparna jag har fått. En perfym som min mammas FARBROR har köpt till mig rätt gulligt, sen en Astrid Lindgrens tröja. Jag är sjukt glad över dessa två paket. Älskar dom. Fast perfymen luktar inge vidare, men det vart ju enbart för han hade köpt den till mig. Och kommentaren han gav till mig när jag pratade med honom. Hahaaa!
Jag: Men varför står inte din frus namn med på paketet?
Han: Men hon var ju inte med när jag köpte den.
Jag: Vänta, vänta, väntaaaa lite.. Har DUUUU vart inne i stan och köpt denna perfym till mig?
Han: Jaaaa, jag köpte den själv. Det var inte så svårt som du tror. Det var inte pinsamt heller för den delen. Haha, det luktade ju gott i den avdelningen! Haha.
Jag: Ööh, okej. Tur att du är i min släkt för vi har nog lika stor IQ båda två.
Han: Nej, faktum är på facebook hade du bara 5 i IQ! Hahaa.
Jag tänkte bara, skit också. Måste han på minna mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0