Bloggare.

                                                   

Vad jag tycker om andra bloggare:

Desireé/Dessie: Dessie, jag vet inte vad jag tycker om henne. Besöker inte hennes blogg. Har gjort det någon gång. Men tycker inte om henne så värst mycket. Hon skriver vissa inlägg skit bra, andra inte lika bra...

Kenza: Å Herre Gud, vart ska man börja med söta Kenza? Älskar verlkigen denna tjejen. Söt, rolig och har verkligen bra musiksmak! Eftersom hon gillar Tokio Hotel som jag gör! Är lite avis på henne för hon har fått träffat killarna! Sjukt avis på söta Kenza! Fast jag har ju träffat Kenza på Tokio Hotel konserten i Göteborg (5/03-2010!) Då vart jag glad. Men Kenza gör fina modell jobb också!

Isabella/Blondinbella: Tycker Bella är lite blåst. Har aldrig gillat hennes blogg. KOmmer troligen inte göra det..

Paulina/Paow: Paulina är ju en sån störtskön tjej. Vågar skriva sina åsikter och står för dom. Vacker är hon!

Anchisa/Foki: Söta socker Anchisa! Jag vill vara som henne vissa dagar. Men älskar denna tjej. Hennes blogg, hennes tips, allt hon hittar på internet och hennes kläder!

DennisM: Vem är det?

Kissie
: Jag vet inte. Hon har helt förstört sig nu! Hon vart mycket sötare i sitt fejk blonda hår. Men nu ps hon sig bara hela tiden. Tycker lite synd om Kissie!

HugoR
: Jag vet inte vad jag tycker om Hugo. Har bara läst hans blogg en gång. Min kompis följer hans blogg...

Jackie: Hon har vart med på Paradise Hotel. Och jag verkligen ogillar det pogrammet. Men jag vet inte vad jag tycker om henne.

Amir/Gaybloggen
: Han är så enormt underbar. Kunglig!

Tyra
: Vet knappast vem det är!

Vad tycker ni själva?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0