Förlåt!

Jag har inte tänkt på bloggen de senaste dagarna. För nu är livet inte alls roligt för mig.. Jag är jätte ledsen och arg. Alltså jag mår inte bra!

   Jag har skit ont i halsen och blir inte bättre, blir bara sämmre. Jag vill bli frisk i min hals och kunna skrika på folk när jag blir arg. Jag kan inte skrika nu, för jag kan knappt prata... Ska troligen till doktorn och kolla upp det.
   Jag har bråkat de senaste dagarna. En vill vara i centrum som jag känner, den personen ska jämt synas och höras och blirr rätt trött på det. ASSÅ VA DIG SJÄLV OCH FOLK BÖRJAR TYCKA OM DIG FÖR DEN DU ÄR! vA INTE NÅGON ANNAN SOM DU VILL VARA! Livet blir lättare, jag lovar! Men försök inte förstöra för andra, alla kan inte vara som dig, du kan faktiskt inte ändra på dina kompisar hur de ska vara. Anringen har man kvar sina kompisar som man har, eller så förlorar dom. Det är så en del i livet går till.... Jag hör och vet mer än vad du tror. Jag är inte helt IQ befriad.. Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga, jag har så mycket i huvudet och det är inte bara denna personen som gjort så jag blivit arg och ledsen på. Det finns några i släkten med som gör så jag börjar gråta för jag orkar inte med dom för de tänker bara på sig själva, och min mamma som låg på sjukhuset och va nära på att dö... Och mamma är inte frisk än, jag vill att mamma ska bli frisk och att vi kan göra en massa saker med familjen. Och att Lincoln ska få uppleva saker och att ha en frisk familj som älskar honom, även om någon är sjuk i kroppen... Jag älskar min familj, men jag blir ledsen när du orkar bråka med mamma såhär!!
  Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga. Jag finner inte några ord ens. Jag bara är helt tom och är jätte ledsen och arg, för det finns andra männsikor som har känslor. Om du som läser detta, ni har också känslor. Det bör inte finnas folk som ska styra ens liv, och inte bestämma hur en ska uppföra sig. Det har man lärt sig utav sina föräldrar hur man ska vara. Och vissa vill vara sig själva och då är man ju sig själv! Jag orkar inte med att höra mamma gråta längre, det räker ju att mamma inte är frisk, hon är sjuk! Men det handlar bara om er! Jag orkar inte mer, jag hjälpte min lillebror hela sommaren!

Förlåt för att ni får stå ut med mig nrä jag mår såhär!

JAG VALDE BORT MINA VÄNNER I SOMMRAS FÖR ATT HJÄLPA MIN FAMILJ MED MIN LILLEBROR! JAG VART INTE MED MINA KOMPISAR VARJE DAG, KANSKE TRE GÅNGER I MÅNADEN VART JAG MED DOM!! MEN MINA KOMPISAR FÖRSTOD DET, MEN JAG VART SKIT TRÖTT OCH LEDSEN INOMBORDS! MAMMA LÅG PÅ SJUKHUS OCH JAG VILLE INTE ÅKA OCH SE MAMMA I ÖGONEN, MEN NÄR JAG ÅKTE OCH TRÄFFADE MAMMA PÅ SJUKHUSET NÅR HON MÅDDE SOM DÅLIGAST SÅ BÖRJADE JAG GRÅTA SOM BARA DEN. LÅT MIG VARA EN STUND NU!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0