Snälla....

... gör mig en tjänst och sluta säg vad jag ska välja för linje. Jag väljer själv, jag vet vad jag vill göra, det gör faktiskt inte du. Så sluta säg vad jag ska bli och sluta klaga på när jag ska förklara för dig vad jag ska bli. För det är inte roligt att höra det. Jag säger vad jag vill bli, så säger du jämt "jag tänker mig dig i det jobbet och då tänker jag så här... blablabla. JAG ORKAR FAKTISKT INTE HÖRA PÅ DET LÄNGRE.
Jag får ont i huvudet när du bara säger så. Jag vill inte höra det någon mer gång. Jag tänker inte ta media, för jag blir inget på det, visst lär jag mig saker. Men jag vill inte gå i media för då måste jag gå i högskolan sen, och jag kanske är för skoltrött då.
SÅ SLUTA KLAGA SÅ BLIR JAG GLADARE! 

SÅ SLUTA KLAGA SÅ BLIR JAG GLADARE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0