Trött.

Å Herre Gud vart jag är trött. Har inte alls gjort mycket men ändå. Jag har firat Jul, och blev redan trött vid fyra, ville gå och lägga mig. Helt sjukt. Och idag vaknade jag halv 10 och vart skit trött, men kunde inte somna om. Då vart jag sjukt arg på mig själv när jag inte kunde somna om. Så det vart bara att gå upp. När man går upp hör man bara Lincoln ligger i sängen och kryper på pappa och retar honom. Då får man ta honom sen lägger man tillbaka honom. Frukost, klä på sig, sminka sig, starta musik, stänga av musiken, åker till Cassandra, är där i några timmar, åker hem, kollar på tv, lekt med Lincoln, och nu har man hamnat här. Och jag funderar på att sova nu. Orkar inte vara uppe mer. Känner inte att jag orkar. Vill ha något gott sen sova. Fast orkar inte gå ner till rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0