God Natt

Så som rubriken säger. God natt, börjar bli lite trött nu, så jag går nog mot sängen och drömmer om någonting. Ska försöka skärpa till mig nu, ska minst skriva 3-4 gånger i veckan, i bloggen. Jag har rätt mycket att skriva om, men det som är det med mig är att jag inte direkt orkar att skriva, sen glömmer man lite då och då att man har en blogg som man ska skriva i. Jag ska skärpa mig nu!
Jag har gjort en massa saker, men orkar inte direkt att skriva allt. Lillebror har börjat att le och göra ljud av sig. Sen var jag på Liseberg med Lina och Cassy. Sovit hos kompisar, vart i Gränna, träffat folk, börjat bli vän med en som jag inte visste om jag skulle vara vän med honom längre eller inte. Mamma kom hem också, det var sjukt skönt!
Ska ha en grillkväll någon dag också med några kompisar, hemma hos mig. Grilla och äta gött, leka lekar om någon kommer på något och sen hyra film. Ska bli grymt kul.
Men nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0