USH!

Efter att du har lämnat världen, eller i alla fall marken. Jag har sovit lite inatt, men det är inte så mycket som jag brukar sova. Sover ju mycket, mycket, mycket, mycket, mycket mer än vad jag har sovit inatt... Har drömmt om dig, men vaknade lika fort när du kom in i min dröm.. Rätt jobbigt, saknar dig så in åt BOMBEN!
När man vaknar sitter man antingen och tänker, eller så sitter man då och tänker.

Vilka låtar man sitter och sjunger på, inte så svårt tycker jag! NeverShoutNever låtarna, mår lite bättre av dom också. Vill säga tack Cassy för du är snäll och sörjer med mig. Du är den gulligaste tjejen som finns på denna jord! Du hann i alla fall träffa min morfar, och du vet hur go han var, och hur han mådde. det var lite skönt att du fick träffa honom, tyckte jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0