Graviditets bloggar.

Seriöst, jag har läst nu olika graviditets bloggar. De flesta tjejer är ju 14 och uppåt. Jag undrar liksom, vad säger deras föräldrar när man kommer hem och nyss fått reda på att man är gravid som 14 åring? Detta är helt sjukt! Asså 14 och GRAVID!
Jag har läst en tjejs blogg som heter Mikaela, hon fick reda på att hon va gravid när hon va 14 år. Men nu är Mikaela 15 år (född 1995 november). Mikaela har inte någon pojkvän, vet inte varför. Han kanske har lämnat henne för han gjort henne med barn, eller något sånt? Jag har inte en aning, har inte hittat det. Vet inte om Mikaela har skrivit om det. Men hon hade frågestund på bloggen och då skrev en om hon inte skulle skaffa en pojkvän snart? Då hade Mikaela svarat att pojkvän får vänta ett tag. Hon ville inte att någon skulle få vara Kellys pappa.
Mikaela kommer att få en liten flicka som ska heta Kelly.
Själv tycker jag att Mikaela är en riktig söt tjej som är sig själv på sin blogg, lägger ut bilder på sin mage och skriver lite olika saker. Men just nu är det ju graviditeten som är störst på bloggen, sen så kommer det ju klart att skrivas mycket om Kelly när hon kommit till denna underliga värld. Mikaelas blogg är faktiskt rätt så bra, jag kommer att försöka hänga med i den bloggen och skulle vilja se hennes lilla Kelly, och det kommer förhoppningsvis att läggas ut bilder på lilla Kelly.
Jag skulle inte vågat att berätta för mina föräldrar att jag blivit gravid. Eller jag skulle ju fått göra det i alla fall, för magen kommer ju att växa till en stor boll. Men man är ju lite rädd för hur de skulle reagerat när man berättat. Jag är lite emot abort kan man säga, så om jag skulle blivit gravid så skulle jag behållt barnet. Skulle bara varit kul om den killen som man är ihop med då kunde och skulle vilja ha barnet också, och kunna försörja mig och barnet.
Klicka här för att komma till Mikaelas sida.
Så här ser Mikaela ut! Visst är hon söt?♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej potatisgrisen!

Pappan till Mikaelas barn kommer att finnas med under förlossningen, så vitt jag vet. Han har varit med och stöttat henne under hela graviditeten, men dom är inte tillsammans.

Ville bara att du skulle veta!

Kram

2010-11-20 @ 21:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0