Jared Leto.

Jag läste i en Frida tidning, och där stod det om Jared Leto. Blev lite chokad när jag såg bilder på honom när han vart så stor! Han är ju så förbaskat söt, gullig och snygg! Det stod såhär i tidningen.

"Läkarna sa att jag skulle dö!"
I rollen som Mark David Chapman, mannen som mördade John Lennon, fick vi se Jared Leto i en betydlig större format äb vad vi är vana vid. De 32 kilona han gick upp inombords kände sig flickfavoriten annorlunda:
-De förändrade sättet jag gick, hur jag röde mig, hur jag pratade, skraattade och hur jag såg på mig själv, säger han till mtv.com.
För att gå upp så många kilo, så snabbt, åt han i princip allt som kom i sin väg.
-Flera läkare sa åt mig att sluta, att jag skulle dö om jag fortsatte, säger Jared.
Varningarna till trots så fortsatte han procenssen för att lära sig "vem den här killen var" som han skulle gestalta.
- Det var kul att göra något annorlunda och utmanande, säger han.
Matorgierna är dock ingenting Jared saknar och han säger att han aldrig skulle utsätta sig för något liknande inför en filmroll igen.
DÅ!



NU!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0