SNÖ!

  Har sovt 4 timmar inatt. Så har varit lite trött idag... Men när jag vakna så kollade jag ut, och då ligger det kanske 1-2 cm snö på marken, första man tänkte på vart "Emil kommer 'döda' Martin.." Första han hade gjort när han såg honom kastade han och "mulade" honom. Emil fick 20 kronor om han skulle sluta att mula honom. Emil satt i rullstol när det var som mest snö i år, så den här Martin mulade honom typ varje dag... Så man fattar varför Emil ger igen.
Haft u-samtal idag. Blev nöjd med det jag hörde, och fick veta vart jag låg någonstans på ett ungefär på betygen.
Och jag har årdnat en prao-plats idag! Blev skit glad, och jag har pluggat lite också idag. Ska plugga som bara den i matte nu, har prov på torsdag, och vill klara det. Fattar typ ingenting av detta kapitlet.

Jag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0