10 oktober 2010

Nu så är det Söndag morgon, inte det bästa vädret här idag. Men hoppas på att det kommer att bli bättre väder senare idag. Tio fingrar upp till Gud eller något sånt.
Jag har vaknat en gång, vid 2. Det var itne alls så roligt. Då bettyde det att jag hade typ sovit mellan 3-4 timmar redan. Men jag vakna dör inet så längesen.
Men som sagt, får se vad som händer mer idag. Kanske blir en helt chill dag, eller kanske hittar på något med någon kompis. Men jag måste plugga lite Svenska idag också. Ska läsa från sidan 80-112, sen är jag då klar med Svenskan. Vi läser Brev från ljusårs avstånd. Ganska bra..

                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0