24 oktober 2010.

  Buktaleri- Jag är så tråkigt på min fritid, i alla fall för det mesta. Här om dagen hittade jag min bok som bara låg och skräpade i någon hylla på mitt rum. Jag hade helt och hållet glömt av att jag hade den boken, men nu har jag bestämt mig för att jag ska börja läsa igenom den och börja att buktala. Får se hur det går.. Jag hoppas att det kommer att funka, men det tar nog sin lilla tid också. Men jag tycker att buktaleri är så extremt häftigt och det ser så extremt jobbigt ut att göra det. Själv kommer jag nog bara bli sur på mig själv och bara vara envis som bara den. Men jag ska klara det. Det ser ju inte jobbigt ut från de människor som kan, men de människor som inte kan buktala det är svårt för dom.

Så nu ska jag ha en liten rolig fritid, om den blir rolig och lyckad då. Thihi....

                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0