28 oktober 2010.

SKÄGGDAGEN!

Mitt buktaleri som jag heller på mid, går faktiskt ganska bra till, än så länge. Får se om jag orkar göra mer eller bara lägger av helt.. Mamma och jag håller på att göra en låt så att ni vet.

Tre videoklipp blir det idag. Johan (en av mina kompisar) skickade dessa video klipp till mig. Jag visste inte ens att man kunde spela gitarr såhär som denna killen gör. I alla fall, jag skulle vilja lära mig att spela gitarr såhär, fast när jag kan det helt så är jag typ 50+ eller något sånt. Eller kanske inte 50+ men nog över 20 om jag ens orkar att bry mig om att träna på det.

Så jag ger dig som läser detta ett råd nu att lyssna på denna killen när han spelar gitarr! ♥ Tack Johan för att du visade mig video klippen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0