bilder.

Idag har jag kännt att jag har bloggat ganska mycket och så ska det se ut också! Får skriva mer, ska ju inte glömma bort bloggen...

Men jag tänkte visa lite bilder nu.

  
 
Melina ♥
                                                           

                                                      Kladdikludd.. ♥

 

Jag ser jätte ledsen och ensam ut.. ♥

                                                              

                                           Denna bilden är så enormt cool! Melina du är helig♥

 

Man blir lite konstig när man tar kort ibland♥

                                                                  

                                                               Jag och Cassandra♥

 

Melina och Cassandra♥

                                                               

                                                            Jag är som jag är, mo ha ha♥!

 

Cassandra♥!

                                                           

                                                       Den kändaste pussen♥

  

Berget vid stranden♥

                                                              

                                                           Jag i bergen♥..

 

Jag i vassen♥!

                                                                 

                                                             Jag med blomma♥!

  

                                           

                                         Vänskap för evigt till den man älskar♥!



                                                  
 

Kommentarer
Postat av: Hemligt ;)

Haha! Min mormor och morfar bor vid den lekplatsen ni är på :P

2011-12-03 @ 14:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0