Carolina..

jag läser Carolina Gynning's bok Ego Woman! Det är en bok som tänkte jag måste bara testa att läsa. Nu kan jag knappt släppa boken. Den är bra skriven och sånt. Har dock inte läst Ego Girl men den ska jag nog läsa också.
Men jag har läst Magdalena Graaf's bok, Jessica Andersson's bok också. Jag tycker dom är sjukt bra! Ska kolla om jag kan hitta någon annan bok som är skriven av en artist/bloggare tills nästa bok.
Fast alla tre rekomenderar jag. Visst så kom Carolinas bok ut förlängesen, men jag börja läsa den nu. Jag vet inte om jag ska välja att läsa Blondin-Bella nästa gång, gillar inte direkt henne. Men hennes bok kanske också är riktigt bra!
Men Carolinas ska man försöka läsa någon gång i sitt liv!



Carolina Gynning - Ego Woman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0