lite stress!

Jag är lätt stressad idag. Inte speciellt roligt. Ska till pappas farmor och stötta henne lite. Eftersom hennes man/pappas farfar gick bort igår. Så vi ska vara där en stund. Sen ska jag troligen in till stan och se om jag hittar något som duger. Hem och ducha, packa och sen dra till min Cassandra! Lite stress blir de. Men slutet gillar jag!


Jag och Melina hade sjukt roligt på idrotten igår. Haha, kunde inte andas nästan. Låter lite onormalt, eftersom vi inte skrattat så mycket någon gång innan.

Bilder från igår



Melina hoppar.

 

Melina ser jätte konsentrerad ut när hon ska börja hoppa, men sen bara hon ler och skrattar!



Bild på mig, men blåsfisk kind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0