TOY STORY 3D

Vakna upp hos Melina, haha. Vi fotade lite igår. Blev riktigt bra bilder. Men har inte dom bilderna. Så hoppas på att hon kan skicka bilderna någon dag. För då kan jag visa lite bilder från igår kväll. Vi fick en liten skratt attack när vi skulle sova. HAHA!

Sen åkte jag och familjen in till staden Göteborg för att kollat på Toy Story 3D, den var sjukt bra. Så nu har jag kollat på alla tre Toy Story filmerna. Mina favorit filmer. Sen jag vart liten, det var min favorit film, efter kom Långben The Movie. En film som jag gärna skulle vilja gå och kolla på igen. Så Katja ska vi dra och kolla på den?

Drog till Ica Maxi sen och handla kite och sen köpte vi räkor och kräftor. Så det blev våran middag. Riktigt äckligt gott är det med skaldjur. Älskar det så grymt mycket. Har inte så mycket att säga mer. Men myser med min 5månaders lillebror ♥



 

Vänster: Lillebror ♥♥♥
Höger: Jag och Melina. Bild från min kamera, tog bara ett kort med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0