HAPPY BIRTHDAY TO ME!

idag är jag ingen liten flicka längre. har blivit en stor flicka nu. från 15, till 16 och underbart lyckligt kär i en mycket fin kille! men min dag har inte varit den lyckligaste direkt..

 har gått till skolan, och när vi sitter i caféet som vi har i skolan så börjar några tjejer sjunga, dom hinner bara sjunga ,,JA MÅ HON´´ och då började alla sjunga. det vart sjukt pinsamt tyckte jag.
 sen har jag varit hemma, ätit glass och det vart inte alls gått eftersom jag har ätit mycket glass sen i lördags. tror jag har tröttnat på glass rätt mycket nu.
 dansat en dans som vi ska göra på cabaren sen innan skolavslutningen. ska dansa med 4 andra goa tjejer. kommer bli kanon, men det är bara jag som kan dansen. kan inte alls vara för jag har kollat på den sjukt mycket och dansat till den många gånger!

 idag, 2mars min födelsedag världen. om fyra dagar (6mars) skulle min morfar fyllt 58. om exakt 2månader vart det ett årsen morfar dog (2maj). om 53 dagar (23april) fyller lincoln 1! om 51 dagar (21april) fyller min älskling år!

 du gör mig så lycklig alexander älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0